Reacties, klachten en integriteit

Heb je een reactie voor ons? Of een klacht? Laat het ons weten.

Reacties en klachten

Heb je een reactie, vraag of klacht over (de activiteiten van) het Fonds Slachtofferhulp? Of wil je iets met ons delen? Laat het ons weten! We horen graag je verhaal of beantwoorden je vraag en we doen er wat mee. Want we zijn altijd op zoek naar verbeteringen.
Voor een persoonlijk gesprek kun je ook contact opnemen met onze donateurslijn 070-392 52 00 (8.30-12.30) of je kunt een mail sturen naar donateurs@fondsslachtofferhulp.nl.

Klachten rondom integriteit
Fonds Slachtofferhulp vindt het belangrijk dat de medewerkers voldoen aan de hoogste eisen van integriteit. Daarom ondertekenen zij een gedragscode. Ook is er binnen de organisatie regelmatig aandacht voor integriteitsvraagstukken. 

Heb je klachten over integriteitskwesties, misstanden of grensoverschrijdend gedrag door onze medewerkers, dan kun je dit melden bij de integriteitsfunctionaris van Fonds Slachtofferhulp via e-mail: integriteit@fondsslachtofferhulp.nl. De melding wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld. De integriteitsfunctionaris adviseert je over verder te nemen stappen.

Algemene klacht indienen
Als je een officiële klacht wilt indienen, kan dat ook met onderstaand formulier. Uiteraard betreuren we het als je een klacht over ons hebt. Maar we horen graag je signaal, zodat we er wat aan kunnen doen. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, willen we je vragen om je klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Binnen vier weken ontvang je antwoord.

Klacht indienen of reactie sturen